try sleeping with a broken heart

första dagarna på lovet tillbringades hos syster. där blev det en hel del shopping, en piercing och massa lek med tyra!

inhandlade en klocka, örhängen, navelpiercing, väska och ett nytt skal till iPhonen.

ylva och jag laddade upp med massa godis från hemmakväll så blev det film och chill.

idag blev det däremot först en prommis med nellie, ellen och sandra + hundar, sedan lunch och fika med massa snack och glass. bara fint. så nu ska jag bädda ner mig med charlie och kika no strings attached.


jag insåg nog aldrig att det skulle vara såhär, jag gjorde nog inte det men man får stå sitt kasst och acceptera verkligheten. i will survive, i hope so anyway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0