ärlighet är en dyr present, förvänta dig inte den av billiga människor

drar en sumering av veckan
uf-företaget har börjat rulla igång, vi har fått mycket intresse så det känns bra. körkortet går fint, halkan nu på onsdag så nu är det inte långt kvar. Skolfoto och ållefoto avklarat, praktiken rullar på och jag hatar naturkunskap B.

helgen vart fin. Fredag firade familjen min och min systers födelsedagar. Så alla i familjen med respektive + farmor var där. Så det blev massa god mat, spelade och lek med Tyra.

lördagen blev det övningskörning och sen vid tretiden åkte jag in till ellen och fixade mig där tillsammans med en drös andra godingar för att sen dricka och dagnys till Johans 18årsfest vilken var jättebra.

min 19årsdag kommer jag nog komma ihåg som dagen efter en fin natt, bakfylla och lätt sorg, men vafan allt löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0