first I was afraid, kept thinking I could never live without you by my side. but I spent so many nights, thinking how you did me wrong. I grew strong, I learned how to carry on.

Livet är mest en suddig dimma för tillfället, ingen direkt rätsida på något så jag drömmer mig tillbaka till sommaren, som kom och gick. Tänkte dela med mig av bilder från sommaren och till idag ungefär, fina dagar och nätter av mitt liv jag inte vill glömma när mörkret och ensamheten blir allt påtagligare. Det är i såna stunder man behöver det.





taggade för en partynatt i skövde med en kär syster



barnen på jobbet ritade <3



crusingen 2011



en sommarkväll i källby med min stjärna




jobbjobbjobb



utställning med kingsan



matfestivalen 2011



en av tusen lektionsbilder på mig och ellen



en sensommarfylla med fina flickor



min favorit



fina challan



oktober



ballongbilen, fuck you, ellen drive a volvo



nattströg med finingar



ållefoto med sara



19 år



föralltid vi



halloween 2011



halloween 2011





Kommentarer
Postat av: amanda

hahahaha, seriöst, vafan va det för bild dåå?! miss u bitch :(♥

2011-12-28 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0