håll hårt i din goda vän för där ute finns det gott om ormar

veckan har flytit på, missade körlektionen i tisdags för att jag var sjuk. torsdagen spenderades först 4 timmar på Ketonic och sedan marten med fina människor. tog riskettan på fredagmorgon, vilken faktiskt inte var så tråkig som jag trodde den skulle vara. skippade sista lektionerna (inklusive naturprovet) och drog mig hemmåt för en prommis med min stjärna och allmänt fix överallt.

Drog mig senare mot Ellen, så vi drog och köpte byxor, läppstift, daxvax och andra nödvändigheter. Färgade håret, Nellie dök upp och vi gjorde oss klara för att dra oss mot Jimmy.

highfive and talking shit but you going home alone, aren't you?

dagnys segade ut lite, men träffade fina, härliga, älskade och mindre bra människor men grovt räknat en fin kväll. dock lär man sig något nytt varje kväll.

try to have faith in people, you will be surprised - funkade inte den kvällen, men vafan, det kan ju inte funka jämt!

lördagen vart jag lite halvbakis så drog några filmer sen somnade jag och söndagen blev det lite övningskörning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0