allting kommer bli bra tillslut

det får bli en sedvanlig helguppdatering dock måste jag börja från förra helgen, typiskt fin och bra helg. precis så det ska vara!

Fredag:
skola, fram och tillbaka, donken med mates och sen körlektion. Kraftiga inbromsningar, Jörgen tyckte att jag var för feg så jag måste bli lite bättre på det. Sen på kvällen drog jag, Nellie och Ellen ut och strögade och bara härjade allmänt. Sen hem och mys i sängen med Challe.

Lördag:
lång sovmorgon och övningskörning med pappa och sen på kvällen blev det Daniel Adams-Ray på dagnys vilket var lite av en besvikelse, Daniel sög, inte bra fylla, trött och allmänt skum men tackvare fina vänner blev den ändå ganska bra.

Söndag:
ta det lugnt i sängen, käka och duscha, såna saker man gör när man är bakis alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0