the story's too thin

Detta får bli en hela helgen uppdatering.
Fredagen var det först en ganska lång skoldag, dock en sån där jäkligt bra skoldag som allt gick rätt på. Pizza på lunchen med goa brudar och efter skolan hämtade mamma mig. Så då blev det övningskörning och massa prat med henne. Välbehövligt!

Sedan var det hem för att fixa lite, för att sedan åka in till Ellen och fixa oss och sen förfest hos Matilda och sedan dagnys. Det var en fin kväll, precis som det ska vara. Efter dagnys blev det en snabbis till Terran och sen hem för mys.

En fin höstfredag i berusningens tecken, med fina vänner.

Lördagen tog jag mig hem för att städa lite, leka med King och laga mat med pappa.

Idag stack jag och pappa till Källby efter en härlig sovmorgon. Så det blev massa övningskörning. King passade på att bada lite när vi var framme osså drog vi upp båtarna och sen blev det till att köra hem igen.

be strong, believe in life, and in love. don't think in the worst things who can happen. think of happiness, dreams and joy. even in the darkest places it will give strength.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0