i'm only telling you this because life can do terrible things

Dagarna rullar på, sorger och glädje byter av varandra som överallt annars. Jag fick höra idag att om man bara gör saker lättare så får man ett mer genuint flyt. Jag får inte flytet nu, jag har mer eller mindre bra dagar, det har alla men nu får jag inte in flytet.

Var i Skövde hela förmiddagen, lyssnade på intressanta föreläsare som ska peppa oss för att göra UF-året till ett av de mest lärorika i våra liv. Vi fick se både speciella och konstiga föreläsare som hade genemsamt att de är framgångsrika. Jag tror det är en lång resa innan jag är där och jag ens någonsin kommer dit.

På vägen hem, fick vi bensinstopp, tacka snälla classmates, annars hade vi haft problem. Sen religion en snabbis och sen körskolan. Körlektionen gick prima, jag ägde (:D) körkortet är snart mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0