you should've killed me when you had the chance

Nu är jag efter ungefär 10 månader tillbaka och siktar på att uppdatara en hel del ur mitt tråkiga liv som ni ska få ta del av!

Som en liten uppdatering så är jag singel, har vart i cirka 2 månader. Jag är inte kär, men helt klart öppen för förslag. Jag håller på och grejar med körkortet, för nu är det banne mig dags att jag skaffar det! Jag går i skolan, samma gamla visa där, inget nämnt, inget glömt men nu har jag börjat springa. För de som känner mig vet att min kondition har sugit i sådär 5-6 år, men nu så är den på bättringsvägen!

Sedan har jag även börjat ställa ut ming älskade hund, dock lite blandade resultat men det lär ni få höra en del om.

För övrigt i mitt liv är det väl en del fest, saker jag tycker om att göra och bara chill. Läser gör jag ganska mycket också, men jag kommer nämna när det blir mycket sånt. Säkert kommer jag skriva ganska mycket om Ållefestare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0