kommer jag vara med dig vännen, var du än går

fredag.
hade jag var hemma. så hade jag förmodligen förberett mig på en sjutusans kväll, nyktert eller inte, något hade vart på g. det kunde blivit en galen fylla, med massa urspårningar och kyssar. det kunde vart en nykter kväll med nattbad och gitarrspelande. rökning i natten med fina människor. hemligheter byter ägare och interna konversationer utspelas. jag hade kommit hem sent eller tidigt, det hade redan hunnit bli en ny dag. vi hade skaffat oss ännu fler saker som bundit oss ihop. det smärtar mig att det är långt till nästa sådana helg.
 
för nu är jag i borlänge, jag känner ingen och det enda jag har är minnena av min fina sommar. en av de bästa i mitt liv, den var helt fantastisk. jag hör låtar, fragment spelas direkt upp. nu önskar jag inget hellre än att få vara tillbaka i min hemstad och tagga en sjuk kväll.
 
pratade precis med pappa med, hansaknar mig, det hörs på hans röst. och hans ständiga tjat om att jag ska komma hem. och nu pratar jag med min pärla, fy vad jag saknar henne..
men jag ska gå och diska nu, sen gå en lång promenad och sakna mina älskade vänner lite mer än vanligt.
#deppmaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0