jag är hög nu och kan inte somna om

jag njuter av livet. jag är snart tjugo år gammal. jag har vänt blad i mitt liv och det känns grymt. jag träffar underbara människor här som pratar konstigt, gör mig glad och startar om sina liv tillsammans med mig, eller helt enkelt fortsätter sina liv.
 
jag är ledsen att jag inte skriver särskilt ofta men jag glömmer helt enkelt bort det, mitt liv rusar på. ta hand om lägenheten, träffa kompisar, handla, festa, plugga och sova såklart. 24 timmar kan verka långt, men just nu räcker de verkligen inte till.
 
jag tror jag är påväg att förverkliga en dröm, jag ville alltid vara stark och komma någonstans och nu har jag det, det är bara en början men ändå, startskottet är avlossat, jag måste i mål nu.
 
men som sagt, jag dricker mest just nu, och njuter av att vara fri med drömmar att leva upp till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0